iris

我将逝去,而君永恒

【圣诞/dover】跨越dover海峡

*cp为dover,本篇法桑视角

*信笺,法叔写英文(?)

*cp为dover,法桑视角

*之前和群友口嗨的产物(?)

*互相交换语言写信(?),短小





To my dearest little Arthur:

If I had seen this card last year,I would have been surprised why you

didn't sink into the sea. 

But now I have changed my mind. 

After all,life will lose a lot of fun without you. 

Maybe it would be a good idea to spend Christmases with you all the time,but I doubt I'm crazy as I write this. 

I'm sure you'll shout back and raise your ridiculously thick eyebrows as you read this. 

Well,I hope you don't find yourself swimming across the Dover Strait unarmed to hunt me down,or I'll have to prepare some roses.












(致我最亲爱的小亚瑟:

这封贺卡如果被去年的我看到一定会惊讶于你现在为什么还没有沉海,但现在哥哥我己经改变主意了,毕竟生活中少了你会失去很多乐趣。

或许一直和你过圣诞节是个不错的主意,哦我写到这里的时候简直怀疑自己疯了。我想你读到这里的时候一定会大声反驳并扬起你粗得可笑的眉毛。

好吧,我希望你不会因此徒手游过dover海峡来追杀哥哥我,否则我就要提前准备玫瑰花了。)



评论 ( 1 )
热度 ( 16 )

© iris | Powered by LOFTER